Acest site este deținut și operat de către XTEK Invest SRL Iași.
a. Prezentul contract se încheie între: SC XTEK Invest SRL, cu sediul în Iași, str. Mihail Kogălniceanu nr 1, Miroslava, număr de ordine în Registrul Comerțului J22/1534/2007, cod unic de înregistrare fiscală CUI: RO21789595, denumit în continuare DATAPARK și persoana juridică sau persoana fizică ce contractează în sistem online servicii de găzduire web, înregistrare domenii, găzduire servere, administrare servere și consultanță IT furnizate de către DATAPARK, denumită în continuare CLIENT.
b. Prin bifarea opțiunii „Am citit și sunt de acord cu termenii și condițiile” CLIENTUL este de acord și se obligă să respecte în totalitate termenii prezentului CONTRACT.
c. Acceptarea de către client a termenilor și condițiilor prezentului contract reprezintă consimțământul acestuia valabil acordat în cadrul procedurii de încheiere a CONTRACTULUI online.
d. Folosirea acestui site și a serviciilor oferite de DATAPARK implică acceptarea:
DATAPARK își rezervă dreptul de a modifica aceste prevederi fără o altă notificare. Indiferent de înștiințările prealabile, utilizarea continuă a serviciilor reprezintă acordul dumneavoastră asupra acestor modificări. Informațiile pe care le furnizați trebuie să fie corecte. Optând pentru înregistrare, te obligi să ne furnizezi corect numele, adresa și alte informații utile. Folosirea unor date false sau refuzul de actualizare poate duce la invalidarea contractului sau la imposibilitatea de a vă contacta.
Prin accesarea contului și utilizarea parolei personale sunteți responsabil pentru toate acțiunile care decurg din folosirea acestora. DATAPARK nu poate fi făcută responsabilă pentru erorile survenite în urma neglijenței utilizatorului privind securitatea și confidențialitatea contului și parolei sale.
a. Obiectul contractului îl constituie prestarea de servicii de găzduire web, înregistrare domenii, găzduire servere, administrare servere și consultanță IT.
b. La înregistrarea numelor de domenii, CLIENTUL se obligă să respecte condițiile specifice impuse de înregistrări, după cum urmează:
c. Regulile de înregistrare redate prin documentele prevăzute la art. 2.b. fac parte integrantă din prezentul contract.
a. Prezentul contract se încheie pe o perioadă (inițială) aleasă de CLIENT prin completarea formularului de comandă. Durata perioadei va coincide cu sistemul de plată, în sensul că opțiunea pentru o durată contractuală de 1 an de exemplu, echivalează cu un angajament de plată pentru întreaga perioadă de 1 an.
b. Contractul se prelungește automat și în aceleași condiții pentru perioade egale de timp cu perioada inițială cu excepția cazului în care una dintre părți notifică intenția de încetare a prezentului contract cu cel puțin 7 zile lucrătoare înainte de data expirării.
c. Intenția de încetare a contractului se notifică în scris de către CLIENT prin folosirea opțiunii “Anulare serviciu” din contul de client sau prin ticket (email).
a. Comanda serviciilor se face exclusiv online pe www.datapark.ro , www.xtek.cloud, www.spatiuweb.ro.
b. CLIENTUL este singurul responsabil pentru acuratețea informațiilor introduse în formular. DATAPARK nu este răspunzătoare pentru neplăcerile cauzate de furnizarea de către CLIENT a unor date incomplete, incorecte sau nereale.
c. DATAPARK își rezervă dreptul de a verifica orice comandă primită.
d. DATAPARK își rezervă dreptul de a refuza orice comandă care, în accepțiunea DATAPARK conține informații false, eronate și care pot constitui o tentativă de fraudă; astfel de informații includ dar nu se limitează la:
e. Ulterior plasării comenzii și achitării facturii, CLIENTUL va primi un e-mail cu datele de acces la portalul clienților, accesibil în mod individual, prin autentificare la https://my.datapark.ro sau https://my.xtek.cloud.
f. La data transmiterii de către CLIENT a fiecărei comenzi, va fi emisă automat o factură proformă pentru întreaga perioadă aleasă.
g. CLIENTUL acceptă să achite contravaloarea serviciilor comandate în avans față de perioada furnizării acestora. Ulterior achitării serviciilor de către CLIENT, acestuia îi va fi transmisă factura fiscală în format electronic (PDF), la adresa de e-mail furnizată prin completarea Formularului sau prin accesarea contului de client la secțiunea Facturi. La cerere, factura va fi trimisă CLIENTULUI și în format material.
h. În cazul în care CLIENTUL nu notifică intenția sa de încetare sau de modificare contractuală, DATAPARK va emite automat o factură proformă aferentă furnizării serviciilor pe o nouă perioadă, egală cu perioada anterioară sau inițială.
i. Neachitarea serviciilor, până cel târziu la data scadentă a facturii, dă dreptul DATAPARK de a suspenda, fără vreo notificare și fără plata vreunei despăgubiri furnizarea de servicii.
j. Toate documentele cu caracter financiar se regăsesc în contul CLIENTULUI.
a. Plățile se pot efectua folosind: transfer bancar / ordin de plată, plata cu cardul online.
b. CLIENTUL are dreptul de a modifica peroada de plată a serviciilor în funcție de tipul de serviciu ales din portalul clienților.
a. DATAPARK răspunde de funcționarea în bune condiții a serviciilor și produselor oferite. Răspunderea pentru conținutul, administrarea conținutului și securitatea conținutului aparține exclusiv CLIENTULUI.
b. Restituirea banilor se poate solicita de către client în primele 30 zile de la începerea contractului inițial, prin email sau ticket.
c. Pentru înregistrarea de domenii, licențe software, taxe de instalare, returnarea banilor nu se va procesa.
d. Domeniile de tip anual, atât .ro cât și internaționale, dacă plata pentru reînnoire a clientului nu se efectuează în termenul comunicat iar domeniul expiră, acesta trece în proprietatea DATAPARK care are dreptul de a solicita taxă de reactivare sau de a-l aloca altui client.
e. DATAPARK își rezervă dreptul de a modifica prețurile și conținutul pachetelor de servicii în funcție de cerințele pieței și strategia de marketing aleasă. Serviciile deja plătite se vor păstra până la expirarea perioadei contractuale sau se vor înlocui cu alte servicii cu facilități similare.
a. DATAPARK se obligă să asigure serviciile de găzduire conform cu specificațiile prezentate în comandă.
b. DATAPARK se obligă să furnizeze servicii de găzduire cu un uptime de 99.5% pe an.
c. DATAPARK se obligă să asigure confidențialitatea datelor CLIENTULUI în conformitate cu legile în vigoare.
d. DATAPARK se obligă să remedieze problemele de natură tehnică ce împiedică funcționarea normală a serviciilor de găzduire și care revin atribuțiilor DATAPARK. Suportul tehnic va fi acordat în condițiile prezentei clauze, exclusiv CLIENTULUI sau angajaților acestuia. DATAPARK nu își asumă nicio răspundere în cazul în care CLIENTUL contractează serviciile prin intermediul unui subcontractor (reseller).
e. DATAPARK își rezervă dreptul de a bloca accesul temporar sau definitiv la serviciile și resursele proprii a adreselor IP în cazul detectării de activități suspecte. Acestea includ, fără a fi limitate la:
f. DATAPARK își rezervă dreptul de a suspenda toate serviciile furnizate CLIENTULUI fără notificări și plata niciunei despăgubiri în următoarele cazuri:
g. Toate datele de contact și de identificare ale CLIENȚILOR vor fi confidențiale. Ne asumăm obligația de a păstra în condiții sigure aceste informații.
h. DATAPARK își rezervă dreptul de a transmite datele clienților care nu onorează comenzile, efectuează abuzuri sau prestează activități neconforme cu legislația în vigoare etc;
i. DATAPARK are obligația de a păstra în condiții de securitate datele de acces ale clienților existenți și de a furniza aceste date numai persoanelor desemnate la înregistrare.
j. Efectuarea comenzilor, înscrierile sau modificările datelor de contact principale care nu sunt conforme cu realitatea (Nume și Prenume, Nume Companie, CNP, CUI, Nr. Registrul Comerțului, Localitate, Județ, Țară) reprezintă fals în declarații și poate fi interpretat ca tentativă de fraudă.
k. DATAPARK își rezervă dreptul de a solicita clienților, copii ale actelor de identitate pentru a verifica conformitatea acestora cu datele din formularul de comandă.
l. În cazul neprezentării documentelor de identitate cerute, DATAPARK își rezervă dreptul de a suspenda imediat toate serviciile contului.
m. DATAPARK nu va restitui plățile efectuate de conturi dacă se dovedește falsul în completarea formularului de comandă.
n. DATAPARK își rezervă dreptul de a transmite organelor competente toate datele de identificare IP pentru comenzi neconforme cu datele de identificare reale.
o. DATAPARK își rezervă dreptul de a retrage sau de a impune la plată, de către client, anumite sume care au fost retrase sau nedecontate de bănci, sisteme de procesare, card sau sms cu valoare adăugată în cazul în care furnizorul de plăti retrage aceste plăti sau impune către noi plata acestora pentru neexecutare sau nedecontare.
p. CLIENȚII care nu au minim vârsta de 14 ani la data creării contului, vor putea activa doar cu un cont pe numele unuia din părinți sau tutore legal. Conturile celor sub 14 ani vor fi imediat închise și serviciile suspendate până la clarificarea situației juridice a contului. Înțelegem prin această prevedere transferul răspunderii juridice cu privire la acțiunile minorilor către reprezentanții lor legali.
a. În cazul în care prin intermediul unor medii publice unul sau mai mulți clienți denigrează imaginea firmei, aduce injurii angajaților săi sau partenerilor acesteia, firma XTEK Invest SRL își rezervă dreptul de a suspenda/termina activitatea acelui client fără o notificare prealabilă și fără a returna sumele de bani achitate.
b. În cazul abuzurilor verbale, scrise sau publicate în orice altă manieră care nu sunt fondate/întemeiate și cu bună știință sunt făcute publice sau folosite ca unic scop de a strica reputația sau a crea o imagine negativă persoanelor amintite anterior, se va înainta de asemenea o procedură în instanță clientului care aduce nefondat aceste injurii sau daune morale sau materiale.
c. În cazurile în care persoanele în culpă beneficiază de promoții ce implică oferte gratuite (ex. domenii oferite gratuit, spațiu pentru găzduire, certificate SSL, licențe programe), care sunt oferite spre utilizare însă sunt proprietatea firmei, clientul va pierde irevocabil aceste drepturi.
d. În cazul în care se dorește recuperarea lor, sau intrarea în posesia acestora, clientul va plăti o remunerație aferentă, însă în urma unei decizii judecătorești și nu numai se vor putea percepe eventuale imputații financiare/materiale adiționale cu scop despăgubitor.
a. CLIENTUL se obligă să respecte prevederile prezentului contract, precum și cele ale Politicii de Utilizare Acceptabilă a Serviciilor.
b. CLIENTUL se obligă să plătească serviciile în termenii și în condițiile prevăzute de prezentul contract.
c. CLIENTUL se obligă să actualizeze constant datele acestuia de contact din contul aferent acestuia și disponibil în portalul clienților.
d. CLIENTULUI nu îi este permisă efectuarea comenzilor prin proxy sau alte metode de ascundere a identității. Conturile astfel create vor fi imediat șterse, iar utilizatorii identificați prin metode specifice.
e. CLIENTUL are dreptul de a monitoriza și măsura calitatea serviciilor DATAPARK, folosind servicii externe, precum https://www.uptimerobot.com, http://www.watchmouse.com, http://monitor.us/ sau http://www.siteuptime.com/ .
f. CLIENTUL are dreptul de a sesiza DATAPARK. Orice problemă tehnică de natură să împiedice furnizarea serviciilor în condițiile contractate, prin transmiterea în scris a unei notificări (tichet suport).
g. În cazul în care CLIENTUL contractează cu terți furnizarea Serviciilor în calitate de subcontractor (reseller), CLIENTUL va răspunde în ceea ce privește orice neconformare a propriilor clienți cu termenii și condițiile impuse prin prezentul contract.
a. DATAPARK își rezervă dreptul de a suspenda serviciile clienților care abuzează de resursele alocate sau fac intervenții nepermise, care contravin legislației în vigoare. Site-urile, emailurile sau fișierele care conțin viruși sau alte inserări ce pot pune in pericol buna funcționare a serviciilor celorlalți clienți, vor fi imediat șterse fără obligația de notificare prealabilă sau ulterioară.
b. Nu acceptăm utilizarea materialelor și informațiilor cu caracter ilegal pe serverele noastre.
c. Acțiunile ilegale, scanările de sisteme, phishing-ul, spam-ul sau alte acțiuni de natură a afecta alți utilizatori sau provideri vor fi imediat înregistrate, serviciile vor fi suspendate, iar deținătorii vor fi declarați la Oficiul Român Antifraudă și la Poliție.
a. DATAPARK nu permite trimiterea a mai mult de 500 de emailuri pe zi tocmai pentru a preveni eventuale acțiuni de SPAM. Ne rezervăm dreptul să suspendăm sau chiar să închidem conturile care apelează la această metodă de promovare.
b. Scripturile care trimit newslettere sau informări către utilizatori, trebuie să fie conforme cu cerințele antispam în vigoare, respectiv, să trimită grupuri mici de emailuri în unități de timp rezonabile. NU folosiți scripturi neverificate pentru email. Vă pot aduce numai neplăceri.
a. DATAPARK nu își asumă răspunderea pentru ștergerea sau modificarea fișierelor găzduite pe infrastructură proprie. Clientul este singurul în măsură să își asigure integritatea datelor găzduite pe serverele DATAPARK folosind propriile metode de back-up.
b. DATAPARK folosește proceduri interne de back-up care asigură posibilitatea restaurării fișierelor, bazelor de date și a conturilor de email de pe serverele destinate găzduirii conturilor de shared hosting, iar în cazul VPS-urilor conținutul integral al containerului de pe nodul fizic care îl găzduiește. Copiile back-up sunt efectuate zilnic (în fiecare noapte în intervalul 00:00 - 08:00 AM, iar aceste backup-uri sunt utilizate strict de către DATAPARK în cazul defecțiunilor serverelor proprii. Aceste backup-uri nu pot fi restaurate la cererea clientului dacă acesta invocă alte motive decât defecțiuni ale echipamentelor DATAPARK.
c. DATAPARK își rezervă dreptul de a exclude acele conturi ale clienților (conturi de shared hosting sau VPS hosting) care, prin dimensiunea acestora, generează o încărcare foarte mare a infrastructurii de back-up a DATAPARK , încărcare datorată conținutului mare de date găzduite pe contul unui client.
d. DATAPARK nu asigură back-up pentru serverele dedicate, servere colocate, servere de jocuri, servere VPS și VDS, existând însă posibilitatea oferirii suportului de stocare a backup-ului contra cost pentru clienții care își implementează propriile soluții de backup pe serverele dedicate sau cele colocate.
a. Această politică se aplică tuturor serviciilor. Orice atac de tip flood Dos/DDoS (Denial of Service/Distributed Denial of Service) îndreptat spre serviciile dumneavoastră, vor atrage automat și imediat fără nicio notificare prealabilă, oprirea definitivă a serviciului atacat. Veți fi notificat ulterior asupra motivului pentru care am dezactivat serviciul. Această politică are rolul de a proteja clienții DATAPARK care sunt afectați în momentul în care un terț pornește un atac de tip flood împotriva serviciilor unui alt client DATAPARK . Dacă atacul îndreptat asupra unui serviciu afectează doar respectivul client fără să producă efecte asupra altor clienți, ne rezervăm dreptul de a nu aplica politica de mai sus, însă în cazul în care și alți clienți sunt afectați de un eventual atac, nu există excepții de la aplicarea acestei reguli indiferent de natura serviciului găzduit la DATAPARK
b. În cazul dezactivării serviciilor, în măsura în care putem, fără a oferi totuși o garanție în acest sens, vă vom oferi asistență la recuperarea datelor salvate pe serverele noastre în cazul în care acestea nu au fost salvate în prealabil prin proceduri de backup care cad în responsabilitatea clientului. Accesul public la serviciul respectiv nu va mai putea fi posibil după dezactivarea acestuia.
a. În cazul nerespectării obligațiilor prevăzute la art.7.b, DATAPARK. acceptă și se obligă să acorde o reducere de 2% (două procente) din valoarea lunară a Serviciilor Hosting pentru fiecare zi în care acestea se situează sub limitele agreate.
b. DATAPARK este absolvit de plata oricăror penalități sau daune în cazul în care Serviciile se situează sub limitele contractate ca urmare a suspendării acestora, a încetării furnizării Serviciilor sau din culpa CLIENTULUI.
c. Perioadele de suspendare sau de încetare a furnizării Serviciilor, nu vor crea în sarcina DATAPARK vreo obligație de returnare a plăților aferente perioadelor în cauză.
d. Plata penalităților prevăzute la Art. 14. a. va fi efectuată către CLIENT în termen de maxim 45 (patruzeci și cinci) de zile calendaristice de la constatarea de către ambele părți a neconformităților Serviciilor.
e. DATAPARK își rezervă dreptul să suspende serviciile în data scadentă sau de expirare fără o notificare prealabilă. Emiterea facturii proforme cu 14 zile înainte de expirarea reprezintă notificarea de expirare.
a. Nu putem fi considerați responsabili pentru daune cauzate de indisponibilitatea temporară a serverelor noastre, oricare ar fi motivul care cauzează acest lucru. Această prevedere include și daunele rezultate din deteriorarea sau pierderea datelor. Clientul este de acord să garanteze și să ne considere nevinovați în legătură cu orice pretenții, daune, inclusiv fără a se limita la acestea, daunele cauzate terților, rezultate ca și consecință a utilizării serviciilor cauzatoare de daune clientului nostru. Utilizatorul declara că înțelege și acceptă că, în orice situație în care utilizatorul va solicita daune de orice fel Furnizorului, suma totală a daunelor solicitate de utilizator pentru orice motiv și care ar putea fi achitate de DATAPARK nu va putea depăși în niciun mod și în niciun caz, suma totală a tarifelor (taxelor) achitate de către utilizator pentru ultima perioadă contractuală.
b. DATAPARK nu poate fi făcută responsabilă pentru integritatea și securitatea datelor aflate în administrarea clientului.
c. DATAPARK nu va răspunde pentru nici un fel de prejudiciu cauzat de către Beneficiar prin utilizarea Serviciului, în dauna Beneficiarului sau altor terți. Beneficiarul va acoperi integral orice cheltuieli ale DATAPARK directe sau indirecte, datorate implicării Beneficiarului în activități ilegale (intenționat sau accidental, chiar în cazul în care Beneficiarul este ținta unor atacuri informatice).
d. DATAPARK nu este răspunzătoare pentru daune indirecte. DATAPARK nu este răspunzătoare fără a se limita la:
a. Forța majoră exonerează de răspundere partea care o invocă, cu condiția ca cealaltă parte să fie informată în termen de 5 (cinci) zile calendaristice de la data la care un astfel de eveniment a apărut și face imposibilă îndeplinirea obligațiilor sale.
b. În termen de 15 (cincisprezece) zile de la data anunțării apariției cazului de forță majoră, partea care îl invocă trebuie să aducă dovezi cu privire la datele de apariție și încetare ale cazului de forță majoră. Durata contractului se prelungește cu perioada în care un caz de forță majoră apare făcând imposibilă îndeplinirea obligațiilor de către părțile semnatare. În cazul în care un caz de forță majoră se prelungește pe o durata mai mare de 60 (șaizeci) de zile, părțile convin prin prezentul să renegocieze termenii acestuia sau să înceteze contractual.
c. Un eveniment de forță majoră îl va constitui, incluzând dar fără a se limita la următoarele exemple cu condiția ca aceste exemple să nu fi fost provocate sau favorizate de neglijența vreuneia dintre părți:
a. Prezentul contract încetează:
b. Prezentul CONTRACT poate fi reziliat de către CLIENT, în cazul în care DATAPARK nu furnizează Serviciile la parametri contractați și nu remediază problemele în decurs de maxim 15 (cincisprezece) zile lucrătoare de la primirea notificării scrise a CLIENTULUI, notificare ce descrie în detaliu defecțiunea apărută.
c. Prezentul CONTRACT poate fi reziliat de către DATAPARK:
a. Fiecare dintre prevederile prezentului contract este independentă, în consecință, dacă orice astfel de prevedere este sau devine nulă sau nu poate fi pusă în executare în orice privință potrivit legii, aceasta nu va afecta valabilitatea sau punerea în executare a celorlalte prevederi ale contractului, iar părțile vor depune toate eforturile rezonabile pentru a negocia cu bună-credință în vederea înlocuirii acesteia cu una sau mai multe prevederi satisfăcătoare pentru orice autoritate competentă în materie, dar care să difere cât mai puțin posibil de prevederea înlocuită.
b. Litigiile care se vor naște din prezentul contract sau în legătură cu prezentul contract, inclusiv cele referitoare la validitatea, interpretarea, executarea sau desființarea lui vor fi soluționate pe cale amiabilă.
c. Dacă părțile nu vor ajunge la o înțelegere amiabilă, atunci litigiile vor fi înaintate spre soluționare instanțelor judecătorești ale sediului DATAPARK.
d. Mentenanța și Administrarea serviciilor achiziționate de pe site-urile noastre se face doar de către client. DATAPARK nu are nici o datorie sau obligație să ofere mentenanță și administrare, doar în cazul în care în contract este specificat acest termen.
e. DATAPARK își rezervă dreptul de a-și selecta clientela și a înceta colaborarea fără a anunța clientul în prealabil în următoarele cazuri: